اکانت ماز

همه چیز از دنیای تکنولوژی و آنلاین

اکانت ماز

۱۵۵ بازديد
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند است که به کسب و کار شما کمک می کند ترافیک ارزشمندی را که به تبدیل تبدیل می شود کسب کند. بهینه سازی وب سایت شما به زمان و تلاش نیاز دارد ، بنابراین بسیاری از شرکت ها برای مدیریت کمپین خود به متخصصان سئو اعتماد می کنند. Moz یک شرکت سئو است که فقط در کمک به مردم برای اجرای کمپین های موفق سئو متمرکز است.
MOZ چیست؟
رند فیشکین و جیلیان موسیگ Moz را به عنوان یک شرکت متمرکز در SEO در سال 2004 تاسیس کردند. فیشکین Moz را برای کمک به مشاغل در ساخت SEO در برنامه های بازاریابی دیجیتالی خود ایجاد کرد. Moz به عنوان یک وبلاگ ، به نام SEOmoz ، شروع به کار کرد تا کارشناسان بتوانند تحقیقات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

با محبوبیت بیشتر SEOmoz ، آنها به یک شرکت مشاوره تبدیل شدند. تا سال 2013 ، SEOmoz نام تجاری خود را به عنوان Moz تغییر نام داد و تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات و ابزارهای جستجوگرها برای کمک به رشد مشاغل آغاز کرد.

امروز ، Moz نرم افزار ، فیلم های آموزشی و مشاوره جامعه را برای کمک به افراد در مهارت جستجو در سئو ارائه می دهد.
محصولات Moz

Moz دو محصول برای کمک به مشاغل در زمینه تبلیغات سئو ارائه می دهد. بیایید نگاهی عمیق به آنچه آنها ارائه می دهند بیاندازیم.
1.Moz Pro
Moz Pro ابزاری همه در یک است که به مشاغل کمک می کند جنبه های زیادی از فعالیتهای جستجوگرها را مدیریت کنند. این یک ابزار عالی برای استفاده علاوه بر Google Analytics است.

    تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید. وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند ، اطلاعاتی در مورد نحوه ورود آنها به سایت پیدا می کنید. می بینید که آیا آنها از تبلیغات پولی ، جستجو یا شبکه های اجتماعی ناشی می شوند.

این ابزار به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند. شما کلمات کلیدی مخاطبان خود را برای یافتن محصولات یا خدمات خود بهتر درک خواهید کرد. وقتی می دانید مخاطبان شما برای یافتن مشاغل شما از چه چیزی استفاده می کنند ، می توانید برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه بندی کنید تا سرنخ های بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.

    رتبه بندی سایت

هدف از سئو این است که سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. از آنجا که 75٪ افراد از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند ، مهم این است که شما به طور مداوم برای بهبود رتبه سایت خود و دستیابی به امتیازات بیشتر تلاش کنید.

با استفاده از Moz Pro می توانید ببینید آیا کمپین شما برای مخاطبان شما کار می کند یا خیر. به شما امکان می دهد نحوه رتبه بندی کلمات کلیدی خاص را ردیابی کنید. همچنین خواهید دید که برای برخی از کلمات کلیدی در مقایسه با رقابتی که دارید رتبه بندی می کنید.

Moz Pro به شما امکان می دهد جستجوهای محلی و ملی را ردیابی کنید. شما یک دید کلی از کمپین خود خواهید دید و درک می کنید که چگونه سایت شما در مقایسه با رقابت شما رتبه بندی می کند.

    خزیدن / حسابرسی

هنگامی که از Moz Pro استفاده می کنید ، آنها خزنده خود را برای سایت شما ارائه می دهند. این خزنده سایت شما را جستجو می کند تا مشکلات را پیدا کند و آنها را برطرف کند. بسیار مهم است که برای جلوگیری از تجربه منفی مخاطبان در سایت خود ، مشکلات را حل کنید.

خزنده Moz Pro به طور مداوم از طریق سایت شما به جستجوی مشکلات می پردازد. سایت شما را خزنده می کند تا به محض یافتن خطاها ، به جستجوی خطاها و گزارش آنها بپردازد. با این کار می توانید خطاها را سریع و کارآمد برطرف کنید.

Moz Pro همچنین ویژگی هایی مانند بهینه سازی صفحه و فرصت های پیوند را ارائه می دهد. آنها ابزارهای زیادی را برای کمک به موفقیت در طرح SEO شما ارائه می دهند.

    هزینه Moz Pro

هزینه Moz Pro بسته به نوع برنامه شما و اینکه شما پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب می کنید متفاوت است. این قیمت از 99 تا 999 دلار در ماه برای برنامه های ماه به ماه و 79 تا 799 دلار در ماه برای برنامه های سالانه متغیر است.


خرید اکانت موز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.